ETTERUTDANNINGSKURS

Eiendomsmeglerskolen holder et kostnadsbesparende prisnivå. Er du ansatt i et foretak som er medlem hos Eiendom Norge er det aller rimeligste at din bedrift inngår en kollektiv abonnementsavtale.

Da har alle registrerte brukere ubegrenset tilgang til Eiendomsmeglerskolen og du kan ta så mange etterutdanningspoeng du ønsker og har behov for. Desto flere ansatte dere er jo billigere blir det pr bruker. Be din leder kontakte ragnhild@eiendomsmeglerskolen.no for å inngå kollektiv abonnementsavtale.

OPPGJØRSKURS

Har ditt foretag en fullmektig som er klar til å ta steget for å bli megler så kan fagansvarlig kontakte registrering@eiendomsmeglerskolen.no for å melde fullmektig på oppgjørskurs hos oss.

Kurset er digitalt og fleksibelt. Prisene under fordrer at foretaket stiller med en mentor.

ETTERUTDANNINGSKURS PRISER

Har ikke du eller din bedrift en kollektiv abonnementsavtale kan dere kjøpe enkeltkurs eller frittståenden abonnement.

• 1 poengs kurs: 950,- eks mva
  • 2 poengs kurs: 1250- eks mva
  • 3 poengs kurs: 1850,- eks mva
OPPGJØRSKURS PRISER
  • 18.000,- eks mva for medlemmer av Eiendom Norge
  • 23.000,- eks mva for ikke medlemmer av Eiendom Norge

For å kjøpe etterutdanningskurs må du lage deg en bruker. Klikk på registrer deg.

Da får du tilgang til å kjøpe enkeltkurs eller frittstående abonnement.

Videobaserte kurs med integrerte spørsmål- og svar sekvenser.

Min side funksjon med CV, kursoversikt og rettighetsregister.

Teknologi og pedagogiske virkemidler gjør kunnskap enkelt å tilegne seg.

Mine ansatte funksjon med rapporter, filtre og en unik totaloversikt over kompetansenivået internt.

Priser →

Eiendomsmeglerskolen vil til enhver tid inneholde tilstrekkelig og relevant etterutdanning for at du skal kunne oppfylle de 15 lovpålagte poengene i løpet av en to-års periode.

Øk din faglige kompetanse og spar tid på etterutdanning - da får du mer tid til salg og markedføring!