OPPGJØRSKURS

Ta oppgjørskurs hos oss

Oppgjørskurset vårt er i 9 deler med video e-læring, deleksamener, og praktiske oppgjør. Du gjør alt digital og slipper unødige reiser og oppholde borte fra hjem og arbeidsplass. Vi vet det settes pris på i en travel hverdag.

Ta en titt på vår promo film. Å ta oppgjørskurs hos oss er enkelt og praktisk.  Les mer om hvordan på denne siden.

Er du fagsjef og ønsker ytterligere informasjon eller ønsker å registrere kandidater til Eiendomsmeglerskolens oppgjørskurs så klikker du deg inn via linkene under.

Eiendomsmeglerskolens oppgjørskurs

Når du blir tildelt oppgjorskurs så vil det tar deg fra fullmektig til megler. Oppgjørskurset vårt er i 9 deler med video e-læring, deleksamener, 30 oppgjør (du må fullføre 20 av dem) og et eget mentorprogram. Alt gjøres online/over nettet. Du kan når som helst under kurset kontakte din tildelte mentor som vil følge deg gjennom hele kurset.

SLIK FOREGåR KURSET:
  • Følg de 9 delene av videokursene i kronologisk rekkefølge.
  • Ta en deleksamen etter vær gjennomført videodel.
  • Når alle delene er ferdige vil du få tilgang til oppgjør der 20 må gjøres riktig.
  • Ved fullført og bestått kurs får du tildelt diplom som du bruker for å søke om å få ta steget fra fullmektig til megler.
DU HAR 4 UKER TIL Å FULLFØRE OPPGJØRSKURSET INKLUDERT OPPGJØRENE.
  • Er din bedrift medlem hos Eiendom Norge koster vårt oppgjørskurs 18.000,- Dette forutsetter at din bedrift stiller med en kvalifisert mentor. Register kandidater her.

Videobaserte kurs med integrerte spørsmål- og svar sekvenser.

Min side funksjon med CV, kursoversikt og rettighetsregister.

Teknologi og pedagogiske virkemidler gjør kunnskap enkelt å tilegne seg.

Mine ansatte funksjon med rapporter, filtre og en unik totaloversikt over kompetansenivået internt.

Priser →